czwartek, 20 grudnia 2012

Exploding box dla Babci...

Sezon świąteczny ogłaszam za ZAMKNIĘTY :) 
Czynię już przygotowania do Dnia Dziadków.... :)
Pierwszy Box gotowy.... pomysły na resztę też są.. tylko póki co ...czasu brakuje... :)






Przez parę tygodni szukałam kursu na różyczki..... i owszem znalazłam ich sporo....a co jedna to ładniejsza.. niestety nie każde wychodziły mi równie ładnie jak instruktorce.... :)
Wreszcie znalazłam te odpowiednie :)..... co nie co pozmieniałam....i z efektu jestem zadowolona...
Musze tylko zakupić większy dziurkacz.... może gwiazdeczka mi przyniesie...??? 
Musze być grzeczna.... :)


W => Kuchni Pełnej Cudów <= pokazali mi jak zrobić różyczkę....
Miłej zabawy... :)

1 komentarz:

  1. Świetne ! :) Z niecierpliwością czekamy na kolejne.
    P.S. Bądź grzeczna to z pewnością gwiazdka przyniesie Ci większy dziurkacz ;)
    Wierny... :)

    OdpowiedzUsuń