sobota, 20 kwietnia 2013

Reklama....

Od pewnego czasu na moim blogu pojawia się reklama ( górny lewy róg).  Nie dość, że przeszkadza, to jeszcze często jest "niestosowna".

CZY KTOŚ MOŻE MI POWIEDZIEĆ JAK SIĘ MAM JEJ POZBYĆ???

Przeglądałam kilkadziesiąt blogów, nie jeden miał 2 a nawet 3 x większą oglądalność... a mimo to reklam nie było.... 

Ktoś mądry pomoże...??

P.S. Poszłam za radą Dobrych Duszyczek.... przyczyna prawdopodobnie odnaleziona i usunięta.... zobaczymy co się będzie działo za parę dni...

3 komentarze:

  1. Ja ci nie umiem pomóc...ale może poszukaj na forach blogspotu...moze tam cos bedzie..albo napisz do administratora..może on rozwiąże smutny problem.
    Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jak weszłam,to jej nie było,ale się pojawiła.Nie potrafię Ci pomóc,ale poszukaj w necie wiadomości na ten temat.Kasy pewnie z tego też nie masz,no chyba ,ze coś Ci wpadło,bo przez przypadek kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasy nie ma... bo nie chciałam się bawić w zarabianie na reklamach.... za to nerwów sporo.... ale poszłam za poradą.. i poszperałam w sieci.... póki co wydaje mi się, że to licznik który miałam na blogu pociągnął za sobą tę reklamę... zobaczymy co będzie się działo za parę dni...
    Dzięki dziewczyny... :)

    OdpowiedzUsuń