poniedziałek, 28 grudnia 2015

Zimowanie i czerwień...

W tym roku zimuje z włóczką i szydełkiem w ręku... w sumie żadna to nowość, bo często sobie urozmaicam "papierkowanie" - "drutowaniem"....jednakże w tym roku papier całkowicie odstawiłam a to tylko dlatego, że dzień jest dla mnie za krótki! Głowa pełna pomysłów...tu skarpeciochy bo zimno w nogi... tu znowu czapa i szalik w płomienny wzór (oczywiście x2 bo córki 2 posiadam) a jeszcze piękny sweterek widziałam.... już go nawet na sobie widzę... tylko kiedy?!! Oczywiście do mojego Papierowego Świata wrócę niebawem... bo jakby inaczej... :) A póki co "zagubioną czerwień" dla Was mam.... 



3 komentarze:

  1. Piękna...poświątecznie życzę wszystkiego TWÓRCZEGO w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczka :) Bardzo podobają mi się te czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń