wtorek, 19 kwietnia 2011

Drobiazgi...

Ostatnimi czasy zabijam nudę "drobiazgami".... "wena twórcza"; poszła sobie na spacer chyba... bo pomysłów i chęci na kompozycje kwiatowe  brak... to staram się ja przywołać...  tworzeniem czegoś.. czego jeszcze nie robiłam... no i jak w tytule drobiazgami....
Znalazłam coś... co nazwano => FIREWORKS <=
Na ogół  wszystko co robię służy za dekorację.... Tym razem ciekawa byłam jak działa owa "gwiazda"....
No i zaspokoiłam swoją ciekawość...


Nie muszę wspominać, że okazało się to świetną zabawką dla moich przedszkolaków.... :)

Ciekawa jest też róża.... która skrywa się w kostce....
 a której też nie mogłam sobie odpuścić ....  :)


Tak powstała owa różyczka ... => Róża <=

Wracając do mojego poprzedniego wpisu.... Znalazłam w mojej galerii jeszcze pudełeczko na drobiazgi... 

pudełko na drobiazgi

diagram do pudełka powyżej

Tych pudełek na moim biurku było już sporo....
aktualnie rozglądam się za długim, chudym pudełkiem....  z jedną ścianką niższą od pozostałych....
Ma służyć jako "przybornik"... na długopisy....
Podejrzałam taki na => tej <= stronie... niestety tam diagramu nie ma... i klapa... 
Na koniec.... troszkę inne wykorzystanie kuli ... Kusudamy... po małej modyfikacji.... 


=> Tak <=  powstają.....  :)

Miłego dnia życzę.... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz