środa, 13 kwietnia 2011

Początki....

Udało mi się w końcu uporządkować blog.... trochę mi zajęło dojście co, gdzie i jak.... ale dałam radę...
 Mam tylko nadzieję, że wystarczająco przejrzysty jest.. i dużo ciekawych rzeczy w nim znajdziecie...
A może pomoże Wam on odnaleźć "Dysze Artysty" w sobie :)
Moja przygoda z "papierkami" zaczęła się dokładnie rok temu... kiedy to moje córeczki potrzebowały coś kolorowego.... wiosennego.... co mogłoby im odpędzić zimę... podczas topienia Marzanny....
Poszperałam w sieci.... i stworzyłam pierwszego kwiatka....
Był to =>  Hiacynt <=
... zrobiłam wtedy parę takich.... poprzyklejałam na wykałaczkę do szaszłyków owiniętą bibuła.... dużo wysiłku mnie to nie kosztowało.... a spowodowało, że poczułam niedosyt.... godzinami siedziałam szperając w sieci..w poszukiwaniu czegoś nowego... noce zarywałam "tworząc" kwiatuszki.. pudełeczka... zwierzaczki....
I tak zostało do teraz... :)
Na stronie znajdziecie nie tylko moje prace.... ale także :
* linki do diagramów...i  video...( abyście same mogły coś "stworzyć")
* strony które wygrzebałam w sieci... a warto zawiesić na nich oko...
* a także rękodzieła stworzone z innych materiałów ... od których często nie można oka oderwać...

Miłej zabawy życzę....
P.S. jeśli macie jakiś kłopot... chętnie pomogę.. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz