środa, 20 kwietnia 2011

Papierowe obrazy....

Wczoraj przeglądałam blog => sjrenoir <= wracam do niego co jakiś czas... można tam znaleźć świetne pomysły... nie tylko na udekorowanie domu..... 
Znalazłam tam tulipanka w ramce... Łatwa praca.... mało czasu pochłania... a efekt ciekawy...


Całą noc spać nie mogłam... bo obmyślałam swoją wersję.... 
Skoro świt.... zaraz wzięłam się do roboty....  
Do owej ramki dodałam "moje" kwiaty... 
I takim to sposobem antyramy z fotkami zamieniłam na "Papierowe obrazy".... 


Przypomniała mi się jak to mój Tatko kiedyś powiedział w gościnę przychodząc : " ale zdjęcia na ścianie już są nie modne"... Zatem posłuchałam rady... :)

Na moim biurku panuje nieład ostatnio... więc zmajstrowałam jeszcze pudełko... :)


Choć 'zmajstrowałam' to za dużo powiedziane... wystarczyło pudełko po butach okleić...  no i kokardkę dodałam....  którą można znaleźć również na blogu => sjrenoir <= 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz