piątek, 15 kwietnia 2011

Magiczne kule...

Kule powstały z podstawowego wzoru, jakim wykonuje się  Kusudamy => tak się je robi :) <=


Błękitna chmurka...
Można je potem dowolnie modyfikować...dzięki czemu u mnie powstały "wywinięte różki"

Słoneczko...

Pomarańcza....

Wisienka,,, 

 Kula sporo papieru "pochłania"... Ale efekt jaki... :)
Moja akurat składa się z 60 kwiatów...
* 30 dużych
* 30 małych
Małe wkładam do dużych... najlepiej jeśli są innego koloru.... efekt lepszy...
Łączymy  nitką  za pomocą igły... przekłuwając końce kwiatów.... po 10 sztuk...
 =>  tak jak tutaj <=
A potem nakładamy "wianuszki" na siebie
=> jak tutaj <=
Choć ja mam swój sposób.... :)

A tutaj już całkiem inny rodzaj Kusudamy

Kwitnąca kula...

2 komentarze:

  1. Fajnie by było gdybyś dokładnie wskazała jak się ten moduł podstawowy robi, bo nie wiem czy tylko ja, ale nie umiem zrobić tak jak na filmiku pokazują :) A bardzo bym chciała taką kusudamę zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy moich ostatnich aniołkach jest zamieszczona instrukcja w postaci zdjęć- może to pomoże...
      (szukaj w zakładkach origami)
      Kule robi się z tych samych części z jakich powstaje aniołek...
      Ja nie tworzę swoich "kursów".... mam nadzieję, że to okaże się pomocne...
      Pozdrawiam... i powodzenia życzę...

      Usuń