niedziela, 17 kwietnia 2011

Porządek na biurku...

... i na to tez rozwiązanie się znalazło.... i po raz kolejny okazało się.. ze papier dobry jest do wszystkiego... :)
Nie sądzicie, że kartka papieru zawsze pod ręką powinna się znaleźć...?
W razie konieczności.... zawsze można coś zanotować....


diagram-pudełko z karteczkami

Ale jak już o notowaniu mowa.... to trzeba mieć czym...  po co szukać długopisu.. kiedy może on znajdować się zawsze pod ręką..? :)

Diagram do pojemnika na długopisy znajdziecie =>TUTAJ<=

Przechodząc z biurka na meblościankę.... 
Znajdujemy szufladki.... w których można nie tylko korale schować...  a wiele innych "skarbów" także... :)


diagram-szufladki

a może cukiereczka....???
Ja osobiście jestem łasa na łakocie... I lubię mieć coś pod ręką... ;)


diagram do pudełka z cukierkami

No i nie możemy zapominać o Magicznym Pudełku....


Podpatrzyłam je na pewnym blogu... => Magiczne pudełko <=
Wprawdzie tamto inną metodą wykonane.... więc zmodyfikowałam trochę półeczki... i obyło się bez rozcinania papieru... :)
Na => tej <=  stronie też pokazują jak to zrobić...
Ale pomysł doskonały.... z tym, że na ściankę główną... warto wykorzystać brystol.. lub tekturę....- czego ja nie zrobiłam... :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz